niedziela, 15 kwietnia 2012

Ewelina Lisowska

Każdy kto jest fanem X Factor, słyszał chyba o Ewelinie Lisowskiej !! Według mnie ona ma przepiękny, cudowny, extra fajny głos !! A wy jak sądzicie ? ^^


Krótkie info : Ewelina Lisowska zgłosiła się na casting do Mam Talent, śpiewając piosenkę Katy Perry : E.T. Mimo iż otrzymała 3 głosy na tak, nie przeszła do kolejnego etapu show :(( A w jednym z odcinków finałowych Agnieszka Chylińska wspomniała : Brakuje mi tylko Eweliny Lisowskiej. I niech Mam Talent żałuje, że nie ma przy sobie tak wspaniałej wokalistki jak Ewelina !!


Ta dziewczyna z gwiazdką na twarzy jest znakomita i wierzymy, że sama kiedyś stanie się wielką gwiazdą. Mnie ona osobiście najbardziej przekonała co do reszty wybranych uczestników ! A Was ?? Co o niej sądzicie ?? Piszcie w komentarzach !!


W X Factor na castingu zadebiutowała piosenką Christiny Aguilery : Hurt . I cudownie jej to wyszło !! Tatiana Okupnik powiedziała, że jest ona po prostu zawodowa ! I to właśnie w jej drużynie znalazła się Ewelina !!


Fotki dla was :








Pozdrawiam : Claudia <3: 






9 komentarzy:

  1. Świetny blog, obserwuję, będę tu wpadała częściej! : D
    Liczę na rewanż, zapraszam do siebie!
    http://i-can-fly-i-am-butterfly.blogspot.com/
    : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę tu nikogo urazić, ale jak dla mnie goścówa ma okropny głos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją.
    ;d
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dziewczyna ma talent :D

    jakbyś chciała możesz do mnie wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał ! Suuper blog, aby pozazdrościć ! ;))
    + mam pytanko jak zrobiłaś to all about life z tym obrazkiem ? Odpowiedz pisz mi na blogu ;)) Pozdrawiaam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mała poprawka... ona nie śpiewała piosenki "kiss me" , bo katy perry jeszcze takiej nie napisała:) juk już to pomyliło ci się z piosenką ET:D
    pozdrawiam*-*/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jest świetna, szczerze wole Dawida ale ona jest świetna.!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Ewelinę i już jak wystąpiła w Mam Talent byłam za nią. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powinna odpaść z X- factor, a powinna go wygrać :). Również podoba mi się jej głos umie robić nim cuda. Myślę, że się rozkręci, na pewno kupię jej płytę :p

    OdpowiedzUsuń