piątek, 13 kwietnia 2012

Zapytaj - dam odpowiedź !



Pomyślałam, że fajnie by było mieć na blogu coś takiego jak zapytaj.com haha ;D Więc jeśli macie jakieś pytania (mogą być to różne kategorie np. moda itp, lub zadania domowe - chętnie pomogę bo w sql idzie mi całkiem nieźle xdd) a ja udzielę Wam na nie odpowiedzi ;)) Więc jeśli ktoś ma jakieś pytanie :)) To piszcie w komentarzach !! Pytania będą opublikowane na tym blogu oczywiście za Waszą zgodą !!

No to pozdrawiam Claudia <33
A to dla Was :

7 komentarzy:

  1. Dość ciekawy pomysł na blog :)

    Zajrzysz na mojego bloga shoowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam zajrzałam :) Dzięki za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam pytań, ale ciekawie się zaczyna ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. No dzięki staram się ale na razie mało Was ;(((

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam parę pytań.

    1.Ile masz lat?
    2.masz chłopaka?:
    3.Byłaś kiedyś w Paryżu?
    4.Byłaś kiedyś w Londynie?
    5.Ile lat ma twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby trochę nie o to chodziło, ale ok. ; D
      1. 14
      2. nie
      3. nie
      4. nie
      5. 15

      Usuń
  6. Hmm, ciekawe : ) Uwielbiam twoje posty ; *

    OdpowiedzUsuń